امزش زبان انگلیسی به کودکان

امزش زبان انگلیسی به کودکان

امزش زبان انگلیسی به کودکان

امزش زبان انگلیسی به کودکان

دانلود کتاب داستان انگلیسی با ترجمه

دانلود کتاب داستان انگلیسی با ترجمه ” مشکل لاک پشت ” برای کودکان

در این کتاب داستان کوتاه و جالب، اهمیت راستگویی به کودکان یاد داده می شود. کتاب داستان زیبا و آموزنده مشکل لاک پشت برای کودکان را در ادامه بخوانید و دانلود نمایید.

از این کتاب قصه قشنگ می توانید برای آموزش زبان انگلیسی به کودکان  استفاده نمایید و یا از تصاویر کتاب استفاده کرده و ترجمه فارسی کتاب را برای کودک بخوانید.

دانلود کتاب داستان انگلیسی کودکانه

صفحه ۱:

مامان از من پرسید:

چرا کف اتاق من خیس است؟

صفحه ۲:

من جواب دادم:

نمی دانم!

صفحه ۳:

بعد مامانم سطلی را که در وان حمام قایم کرده بودم، دید و سوال کرد:

این سطل این جا چه کار می کند؟

صفحه ۴:

من جواب دادم:

نمی دانم!

صفحه ۵:

بعد مامانم لاک پشتی را که داخل وان پنهان کرده بودم، دید و پرسید:

این لاک پشت این جا چه کار می کند؟

صفحه ۶:

من جواب دادم:

نمی دانم!

صفحه ۷:

مادرم گفت :

 لاک پشت و سطل خود به خود نمی توانند به داخل وان حمام بروند.

صفحه ۸:

 من جواب دادم :

این لاک پشت را در حیاط پیدا کردم و خواستم کمی آب به آن بدهم که همه آب ریخت روی زمین.

صفحه ۹:

( با خودم فکر کردم)  من نمی خواهم تنبه بشوم یا اینکه باعث ناراحتی مادرم بشوم.

صفحه ۱۰:

 پس به مامانم گفتم که دیگر لاک پشت را به داخل وان حمام نمی برم.

صفحه ۱۱:

 اما مامانم به خاطر لاک پشت ناراحت نبود، بلکه به خاطر این که به او راست نگفتم ناراحت شده بود.

صفحه ۱۲:

( او گفت : اگر به من گفته بودی،) من هم به تو برای لاک پشت کمک می کردم.

صفحه ۱۳:

و من فکر کردم، فکر کردم و فکر کردم تا اینکه متوجه حرف مادرم شدم.

صفحه ۱۴:

راست گویی نتیجه بهتری از دروغ گفتن دارد، و من حتما دفعه بعد راستش را می گویم!


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.