امزش زبان انگلیسی به کودکان

امزش زبان انگلیسی به کودکان

امزش زبان انگلیسی به کودکان

امزش زبان انگلیسی به کودکان

نرم افزارهای قصه خوان

نرم افزارهای قصه خوان – آواز خوان انگلیسی

امروزه اکثر کودکان از بازی های رایانه ای در منزل استفاده می کنند که در بسیاری موارد این بازی ها تاثیر منفی بر کودک دارد. مجموعه ای که در این بخش ارائه می شود شامل نرم افزار های بسیار کم حجمی است که برای آموزش زبان انگلیسی به کودکان توسط دانشگاه های انگلیس تهیه شده است . با استفاده از این مجموعه ساعات استفاده از کامپیوتر برای کودکان تبدیل به ساعاتی مفید و مفرح می شود.

  

این مجموعه شامل آواز ؛ بازی کامپیوتری و قصه در قالب مالتی مدیا است که بر اساس بالاترین استانداردهای آموزشی برای کودکان تهیه شده است و آموزش زبان انگلیسی به کودک در آن از طریق بازی ؛ دیدن انیمیشن ، آواز و داستانهای جالب و آموزنده صورت می گیرد.

درقصه های این مجموعه ؛ داستان توسط کودک صفحه به صفحه دیده می شود که در هرصفحه تصاویر زیبای کارتونی مرتبط با داستان نمایش داده شده و متن نوشته آن صفحه ؛ توسط رایانه و با لهجه بسیار زیبا خوانده می شود.

این مجموعه مناسب کودکان از ۳ سال تا  ۱۲ سال بوده و شامل ۶۵ عنوان و موضوع مختلف است که برای استفاده هموطنان  به تدریج برای دانلود در سایت قرار داده می شود.

این مجموعه  به عنوان جایگزین مناسبی برای بازیهای رایانه ای متداول که صرفا جنبه سرگرمی دارند ؛ مورد استقبال گسترده والدین و آموزشگاه های زبان قرار گرفته است. چون کودکانی که در خانه با این گیم ها بازی می کنند ؛ در زمینه زبان انگلیسی موفق ترند.

نرم افزارهای کم حجم قصه خوان – آواز خوان برای تقویت مهارتهای زیر در زبان آموز به کار می رود:

Listening + Speaking +Reading+Writing

نمونه ای از صفحات این نرم افزارها که مربوط به داستان حیوانات وحشی است در شکل زیر آمده است. همانطوریکه دیده می شود با دکمه های next  و back  می توان صفحات بعد یا قبل را مشاهده کرد که همزمان نیز متن انگلیسی با لهجه بسیار خوب توسط نرم افزارخوانده می شود.

برای استفاده از این مجموعه پس از دانلود فایل زیپ شده، روی فایل اجرایی با پسوند exe  کلیک نمایید. فایل pdf  هم متن نوشته ها و تمرینات مرتبط را برای تقویت زبان انگلیسی در بر دارند.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.