امزش زبان انگلیسی به کودکان

امزش زبان انگلیسی به کودکان

امزش زبان انگلیسی به کودکان

امزش زبان انگلیسی به کودکان

کتاب داستان کودکانه

کتاب داستان کودکانه ” دوست داشتن چیه” به زبان انگلیسی با ترجمه

کتاب داستان آموزنده و کوتاه ” دوست داشتن چیه ” را به صورت رنگی و مصور به زبان انگلیسی با ترجمه را برای بچه بخوانید و دانلود کنید:

لینک دانلود فایل پی دی اف کتاب انگلیسی و مصور :

داستان کودکانه  و آموزنده ” دوست داشتن چیه”

دوست داشتن چیه؟

(صفحه ۱)

میدونی دوست داشتن چیه؟

(صفحه ۲ و۳ )

  

کتاب داستان کودکان

کتاب داستان کودکان

پدرم میگه یعنی موقع خوابیدن یک کتاب داستان بخونی و اون کتاب ۲۳ باراز اول دوباره بخونی .

(صفحه ۴ )

میدونی دوست داشتن چیه؟

(صفحه ۵ و۶)

مادرم میگه یعنی ۳ مرتبه در طول روز غذا درست کنی حتی اگه خسته باشی و هیچ احساس خوبی نداشته باشی.

(صفحه ۷)

میدونی دوست داشتن چیه؟

 (صفحه ۸ و۹)

برادر بزرگم میگه یعنی با من توپ بازی کنه حتی وقتی که دوست داشته باشه با ماشین هاش بازی کنه .

 (صفحه ۱۰)

میدونی دوست داشتن چیه ؟

(صفحه ۱۱ و۱۲)

خواهر کوچیکم میگه یعنی با یک نفر عروسک بازی کنی و بشینی باهاش چای بخوری.

( صفحه ۱۳)

خودم میدونم دوست داشتن یعنی چی؟ فکر کن فکر کن فکر کن ………

(صفحه۱۴ )

آره ؛ من مطمئنم که فهمیدم ! دوست داشتن وقتی اتفاق می افته که کارهایی انجام بدیم که دیگران خوشحال  میکنه.

(صفحه۱۵)

این قسمتی از دوست داشتنه و من خانواده ام را  دوست دارم . ( عاشق خانواده ام هستم)

(صفحه ۱۶)

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.